Today: 07.Jul.2020
ΑΝΤΙ ΔΙΑΙΤΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Στο άκουσμα της λέξης "δίαιτα" αντιδράμε αρνητικά και χαλάμε την διατροφή μας πολλές φορές από αντίδραση ή αγχωνόμαστε υπερβολικά. Υποσυνείδητα θέλουμε να μπούμε σε ένα καλούπι-"ιδανικό πρότυπο" με συγκεκριμένα κιλά και δεν καταλαβαίνουμε ότι πρώτα πρώτα πρέπει να αγαπήσουμε και να αποδεχτούμε το σώμα μας.

Όταν τρεφόμαστε πιο συνειδητά με τροφές οφέλημες στον οργανισμό μας δηλώνουμε έμπρακτα την αγάπη μας προς το σώμα μας. Ο οργανισμός μας εκλαμβάνει την φροντίδα που του παρέχουμε και ανταποκρίνεται θετικά χτίζοντας ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα γεμάτο υγεία. Σκοπός της καλής διατροφής δεν πρέπει να είναι "να ταιριάζω με τα πρότυπα των περιοδικών", αλλά να χτίσω μέρα με την ημέρα έναν δυνατό οργανισμό.

Τα κυρίως πιάτα μας είναι 3. Πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Ενδιάμεσα μπορούμε να προσθέσουμε άλλα 2 γεύματα που μπορούν να περιέχουν ένα φυσικό χυμό, φρούτο, μπάρα δημητριακών ή και ξηρούς καρπούς.

Τα κυρίως γεύματά μας οφείλουν να περιέχουν πρωτεΐνες, ιχνοστοιχεία, αμυνοξέα, και βιταμίνες. Στο μεσημεριανό :Μπορούμε να συνδιάσουμε ψητό κρέας ή κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα και πατάτες/ μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα ή σαλάτα και ένα λαδερό με φέτα άλλη ημέρα. Το πρωινό μας μπορεί να περιέχει δημητριακά κατά προτίμηση ολικής αλέσεως ή ένα αυγό, ένα φρούτο και ένα ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά, γιαούρτι ή χυμό.

Το βραδινό μπορούμε να αντιστρέψουμε την ποσότητα της σαλάτας του μεσημεριανού, δηλαδή σε ένα μπολ γεμάτο πράσινη σαλάτα να προσθέσουμε ένα μπούτι κοτόπουλο. Εναλλακτικά ένα γιαούρτι είναι ό,τι πρέπει.

Tips: Κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και θα πρέπει να τον αποδεχόμαστε και να σεβόμαστε τις ανάγκες του και τις συνήθιές του. Θα σας το πει και ένας διατροφολόγος καθώς θα σας ρωτήσει ποιές τροφές αγαπάτε και θα σεβαστεί πλήρως ό,τι του πείτε.

Tip2: Αν δεν μπορείτε χωρίς σοκολάτα προτιμήστε τη μαύρη σοκολάτα. Αν πίνετε τον καφέ σας με ζάχαρη προσπαθήστε να το πίνετε πρωί ώστε να ελέγχετε καλύτερα την ποσότητα ζάχαρης που προσθέτετε στον οργανισμό σας. Η λήψη μικρής ποσότητας ζάχαρης κάνει καλό στο πεπτικό σύστημα.

Tip3: Προτιμήστε σαλάτες και φρούτα εποχής και όχι θερμοκηπίου, ώστε να πάρετε τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που έχουν να σας δώσουν, αποφεύγοντας τα φυτοφάρμακα.

Tip4: Το περπάτημα έστω μισής ώρας την ημέρα βοηθά τον οργανισμό να μεταβολίζει την τροφή καλύτερα.

Tip5: Είναι καλύτερα να μη νιώσετε ότι στερείστε κάποιας τροφής και να φάτε, παρά να τη στερηθείτε και αργότερα να την λάβετε σε μεγαλύτερη ποσότητα. Μην νιώθετε ενοχές. Απολαύστε υπεύθυνα.

 

 

 

 

ΕΛΕΝΗ ΜΑΤΣΟΥ

Living in the city...Το ηλεκτρονικό περιοδικό της πόλης. 

Ανακαλύπτουμε όλες τις πτυχές της ζωής στην πόλη. Βιώστε την εμπειρία μαζί μας...

  • LATEST NEWS
  • Σας ταξιδεύουμε σε 10 μοναδικά τοπία στην…
  • Τα χρώματα επιδρούν στην ψυχή, αφού μπορούν,…
  • Η μπλε ώρα εμφανίζεται συνήθως για περίπου…
  • Μια ροζ λίμνη σίγουρα είναι ένα ασυνήθιστο…
  • Θες το μέγεθος τους, θες η κατασκευή…
  • Γιατί η εβδομάδα που ξεκινά σήμερα ονομάζεται…
  • Ο Ιησούς Χριστός ξεψύχησε πάνω στον Σταυρό…
  • Το πρόσωπό του για εκατομμύρια Χριστιανούς είναι…
  • Το έθιμο της Πασχαλινής λαμπάδας, είναι ένα…
  • Πάσχα στο χωριό; Από του… χρόνου και…